Община Несебър отчете днес дейностите по проекта „Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт“. Той беше разработен и осъществен по Оперативна програма ,,Регионално развитие“ , в партньорство с общините Бяла и Долни чифлик , със Съюза на собствениците -Слънчев бряг.433 хил. лева са вложени в него.Като европейските пари са над 354 хил., останалите са от републиканския бюджет и на участващите в проекта..Идеята е тази част от Черноморието да се превърне в целогодишна дестинация.Затова и мотото на проекта е“ 5 дни, 4 сезона , 3 общини“.Туристите ще могат да избират между 47 ресурса и атракции .Туристическите продукти ,които предлага новия проект, са комбинирани в 25 пакета .По голяма част от тях могат да бъдат реализирани извън активния сезон.Прогнозите са за 12 процента нарастване на броя на преминалите туристи в региона , 19 на сто увеличение на нощувките извън сезона и завишение на приходите с 16 процента.Новостите се рекламират чрез интерактивен органайзер, пътеводител, филм и други.Те вече са били показани в страната, Русия Франция и Румъния.
В рубриката "Темите на деня" разговаряхме с Милена Статева , доктор по психология и социален психолог, която ни разказа за един иновативен метод за..
"Крадецът на праскови" е нова българска опера по едноименната повест на Емилиян Станев, чиято втора премиера предстои утре (21 декември) от 19 ч. в..
"Обадете се по-късно – в кома съм" е премиерен спектакъл в Сатиричния театър "Алеко Константинов" по пиесата на Жан Пиер Мартинез "Критично..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg