Културните обекти и забележителности правят България най-разпознаваема сред туристите от шест целеви за страната ни пазари. Това показват данните от проведената комуникационна кампания в Германия, Русия, Румъния, Украйна, Полша и Швеция. Кампанията, проведена в печатни и телевизионни медии в тези страни, е достигнала до 59 милиона души при предварително заложена аудитория от 40 милиона души. Над 2 милиона са били уникалните посещения в интернет сайтовете при планирани 200 хиляди. Положителните публикации на шестте целеви пазара са два пъти повече от заложените и са били близо 500. Това съобщи Анелия Генова – ръководител на проекта, финансиран от ОП "Регионално развитие". Тя посочи:
Кризисният пиар изключително добре помогна за ситуацията в началото на лятото. Ако нямахме тези кампании, и резултатите щяха да бъдат различни, като данни за 2014-а година – ръстовете са за пазарите Германия, Швеция, Полша и Румъния. В Русия и в Украйна имаме слаб спад, но това е изключително обяснимо.
Една от целите на проекта е повишаване на ефективността на маркетинговите дейности на тези пазари, както и формиране на позитивно отношение към България, повишаване на информираността за страната като туристическа дестинация, разширяване на групата от постоянни посетители, мотивиране на решенията за избор на България като място за почивка. Германия се оформя като основен пазар в Европа с положителна представа за страната ни. Румъния е номер едно от генериращите пазари с висок потенциал. За полските туристи България се нарежда на трето място като предпочитание. В Русия са отчетени много малко отрицателни оценки, а Украйна се нарежда сред десетте най-важни пазари, особено по отношение на интереса към детските лагери, каза Анелия Генова. Тя подчерта, че ефектът от кампанията ще бъде видим през тази и следващата година. Стойността на проекта е малко над 7 милиона лева и е с продължителност 36 месеца.
В рубриката "Темите на деня" разговаряхме с Милена Статева , доктор по психология и социален психолог, която ни разказа за един иновативен метод за..
"Крадецът на праскови" е нова българска опера по едноименната повест на Емилиян Станев, чиято втора премиера предстои утре (21 декември) от 19 ч. в..
"Обадете се по-късно – в кома съм" е премиерен спектакъл в Сатиричния театър "Алеко Константинов" по пиесата на Жан Пиер Мартинез "Критично..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg