Компаниите от туристическия бранш все по-често ще залагат на виртуална реалност и добавена реалност, за да удовлетворят потребностите на потребителите и да се отличат от конкурентите си. Това показва прогнозния доклад за 2019 г. на международна консултантска компания, която проектира, разработва и поддържа индивидуални софтуерни решения.
За да отговарят на новите предизвикателства, представителите на туристическия сектор в глобален план ще повишат инвестициите си в технологични иновации през 2019 г., посочват експертите на компанията. Изкуственият интелект ще подобрява обслужването на клиентите и ще спестява ресурси. Добавената реалност ще се превърне в иновативен инструмент за маркетинг. Технологиите ще премахват нуждата от посредници и ще се разчита на решения, позволяващи самообслужване. Нарастването на мобилни гласови решения и гласовите асистенти в умните домове е предпоставка туристическият сектор също да внедрява все по-активно подобни решения. Разширяването на приложните програмни интерфейси ще се засили през 2019 г., за да се даде възможност за ефективна комуникация и синхронизация между цялата гама от технологични системи, използвани в индустрията, пише още в прогнозния доклад на международната консултантска компания.
В "Покана за пътуване" ни гостува човек за когото пътешествията за професия, страст, наука и начин на живот. Професор Климент Найденов, декан на..
Соня Йончева и продуцентската ѝ компания SY11 Events организират "Опералия" в София през есента. Конкурсът "Опералия" за света на класическата музика е..
Заедно с проф. Людмил Димитров в "Terra Култура" отваряме вратата към едно дълго пътуване в посока словенската д(р)амасцена. През 2025 година в Словения..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg