Максим Бехар апелира към корпоративно дарителство "1000 за Хитрино"

| обновено на 12.12.16 в 17:33
Бизнесменът и PR специалист Максим Бехар поде лична инициатива за дарителство през социалните мрежи под мотото "1000 за Хитрино". С нея той апелира към корпоративно дарителство. Българския червен кръст вече обяви банкова сметка за парични преводи.

Бизнесът е бърз и ефективен и може да взема решения веднага, без да чака постановления и заседания. Това е най-силният аргумент да се реагира в кризисна ситуация, каза за Радио София Максим Бехар. Според него бизнесът ще помогне много, ако отдели по 1000 лева като помощ за село Хитрино. Според PR специалиста чисто маркетингово, ако тази кампания е по-фокусирана към фирмите, ще има по-голям ефект.

Фирмите в България в последните години еволюираха много. Вече няма нужда да се убеждават в дарителски кампании, те вече са отворени за различни социални проекти, коментира още Максим Бехар.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!