Eмисия новини
от 21.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Повече от 100 жалби са подадени към омбудсманите на "Топлофикация-София"

Снимка: БГНЕС
За по-малко от месец, откакто бе отворена приемната на тримата обществени посредници на "Топлофикация-София", клиентите на дружеството са подали повече от сто жалби. 62 от сигналите са подадени писмено, а 40 са устни. Повечето от жалбите са свързани с несъгласие с изравнителните сметки за парно и топла вода, каза за "Хоризонт" един от тримата обществени посредници Деян Дянков:

Тук също трябва да се обърне внимание, че преди да стигнат нещата до фактуриране от страна на "Топлофикация", изравнителната сметка е трябвало да бъде възразена в топлинния счетоводител. И при положение че абонатът не го е направил това нещо, не си е направил труда да възрази изравнителната сметка, да каже, че не е съгласен с нея, вече като се стигне до фактура от "Топлофикация", нещата стават по-сложни. Мисля, че и там могат да се намерят някои решения, но основно абонатите трябва да гледат и да сравняват с предходен период какво са ползвали, защото така излизат, общо взето, отговори на много въпроси.

До края на тази седмица ще бъде готов сайтът на тримата омбудсмани на "Топлофикация-София". На него ще има качено типово заявление за жалби, което да улесни потребителите във връзката им с обществените доставчици. 

Репортажа на Юлияна Корнажева можете да чуете от звуковия файл.

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна