Стотици бургазлии не могат да получат обратно парите си за отменения концерт на „Смоуки“ в Бургас, сигнализираха слушатели на БНР – Бургас. От касата на Операта са обяснили, че сумата от събитието е преведена на организатора "Ливлов" ООД и те би следвало да я възстановят на пострадалите.
Опитахме се да се свържем с промоутъра, но телефонът за връзка е сменен. Припомняме, че концертът беше отложен поради технически причини. Тогава на бургазлии им се предостави възможност да бъдат извозени безплатно с автобуси до концерта във Варна. На останалите бе обещано, че от 1 март организаторите ще се погрижат на касите да има достатъчно средства, за да могат да се върнат на притежателите на билети.
„Касите на операта са само мястото, на което се продават билетите за събитие, което ще се състои в сградата му. Но концертът на "Смоуки“ не е организиран от Бургаската опера“, каза за БНР – Бургас Гергана Стоянова от отдел „Връзки с обществеността“ в Бургаската опера.
Тя обяснява, че парите от продажбата на билетите са превеждани на разпространителя на билетите – „Ticketpro“.
„Закупилите билети за концерта на „Смоуки“ трябва да търсят парите си, от фирмата, която е записана на техния касов бон - „Ticketpro““, категорична е Стоянова.
Какво отговори управителят на фирма „Ticketpro“, можете да прочетете тук:
http://bnr.bg/burgas/post/100944609