Рекламна кампания на компанията „Бъргър Кинг” предизвика голямо недоволство в интернет и беше прекратена. Компанията дори се извини публично. „Извиняваме се за нашата обява. Беше твърде обидна”, казаха от там, цитирани от Франс прес.
Самата реклама е насочена към руските потребители и по-специално към женската аудитория. От „Бъргър Кинг” предлагат награда на всяка руска жена, която забременее от футболист, участващ в Световното по футбол.
Рекламата започва с думите: „Като част от кампанията за обществена отговорност на "Бъргър Кинг", предлагаме на всяка руска жена, забременяла от футболна звезда, награда”.
„Всяка жена ще получи 3 милиона рубли (45 хил. долара) и доживотен запас от "Лупър бургер" (най-продаваният продукт на компанията). Жените, които успеят да вземат тези невероятно футболни гени, ще донесат успех на Русия, чрез бъдещото поколение” , се казва още в рекламата.
Това е шега и иронизира изказването на руската депутатка Тамара Плетньова, която призова руските девойки да не правят секс с чужденци по време на първенството.