Главният финансов директор на "Туитър" (Twitter Inc.) Нед Сийгъл заяви във вторник, че голямата социална медия не планира да навлезе на китайския пазар, където нейната интернет платформата е блокирана, и възнамерява да се съсредоточи върху подобряване на потребителските услуги на "достъпните" пазари.
Обсъждайки пробивът на фалшиво съдържание в технологичния гигант, Сийгъл обясни, че "Туитър" иска потребителите му да се чувстват "в безопасност", докато използват платформата и да могат "да се доверят на информацията, която виждат в нашата услуга“. Той подчерта, че компанията също така е подобрила рекламните си услуги. 'Ние се стремим да помогнем на повече рекламодатели и на съществуващата ни база от рекламодатели да се справят по-добре като стартират нови продукти и услуги", допълни той.
По-рано тази година "Туитър" обяви, че вече няма да рекламира "контролирани от държавата новинарските медии" и спря над 900 акаунти, за които се предполагаше, че играя роля в китайската "държавна информационна кампания" за делегитимиране на протестите в Хонконг. Компанията също така блокира акаунти и на държавни кубински медии и на лидера на комунистическата партия в страната Раул Кастро.