Ако трябва да бъдем честни никой не обича да му звънят по телефона непознати хора, които се опитват да му продадат нещо. Тези хора дори ще ни продават стоки или услуги без да знаят (почти) нищо за нас и за потребностите ни. Как ще ни накарат като клиенти да се почувстваме по-специални? Никак - ние сме наясно, че сме включени в поредния огромен списък за прозвъняване и сме наясно, че може би допреди повече от 15 години това е бил доста по-успешен модел за продажби на стоки и услуги.
Ето го варианта, в който евентуалният ни купувач не е подложен на подобен натиск, а напротив с механизмите за Social Selling се насърчава чувството му за общност, за принадлежност, защото сте нясно, че бизнесът се съобразява с взаимноизгодни интереси и доверие. А общите интереси винаги подобряват комуникацията с тези