Българското национално радио отново е медията, в която гражданите на България имат най-голямо доверие, сочи годишният доклад за 2021 г. на Института за изследване на журналистиката "Ройтерс" към университета в Оксфорд (Digital News Report).
Най-голям дял от българите - 72%, се доверяват на новините на БНР, се отбелязва в проучването. В класацията по доверие следват националните телевизии – БНТ (70%), бТВ (67%) и Нова тв (67%).
В секция Топ брандове (телевизия, радио, печатни медии) за достигане до публиката БНР се нарежда на 6-о място след Нова, бТВ и БНТ, в. "24 часа" и тв "България он еър".
В тази категория се посочва, че Националното радио достига до 11% от българите поне 3 пъти седмично и до 18% седмично.
В секция Топ брандове (онлайн) сайтът на БНР достига до 8 на сто поне 3 пъти седмично и до 13% седмично.
За мнозинството българи (86%) основните източници на новини са онлайн, включително социалните медии.
Частта за България в доклада на Института "Ройтерс" можете да прочетете тук.