Вече не говорим само за „черен петък“, а за „черен уикенд“, „черна седмица“ и това е положителна тенденция, защото когато търговските намаления са само в един ден, рискът от подвеждане на потребителя е много по-голям.
В такива дни винаги има и подвеждащи обяви, и реални намаления, затова трябва да бъдем внимателни, коментира пред Радио София Богомил Николов, изпълнителен директор на Българската национална асоциация „Активни потребители“:
„Ако отивам на пазара за лов на намаления, много по-лесно може да сбъркам, отколкото ако искам да купя това, от което имам нужда.“
Николов обърна внимание в подобни „черни“ дни да сме бдителни за фалшиви намаления. Да гледаме не процентите на намаление, а цените в абсолютни стойности. И да сме подозрителни към всяко прекалено примамливо предложение.
Богомил Николов припомни европейската тенденция в производството и потреблението – да не се разходват излишно ресурси и да се щадим природата.
Чуйте разговора на Антония Каменичка.