Служители на генералното ни консулство във Франкфурт са предоставили на нашите сънародници продукти от първа необходимост- вода, храна и хигиенни материали.
150 пътници на полет от Франкфурт-Хан за София са прекарали цялата нощ в самолета, с който е трябвало да летят за София. Полетът на авиокомпания „Уиз еър“ е отлаган многократно с различни обяснения.
В началото им казали, че полетът ще закъснее с 30 минути, тъй като пистата е заледена. След половин час пък отложили с още излитането, тъй като самолетът бил замръзнал.
След това се наложило отново да чакат почистване на пистата - поне според обясненията на екипажа.
В крайна сметка така и не излетели, а на летището нямало кой да отвори вратите и да позволи на пътниците да напуснат самолета.
Наложило се хората да останат в него до 7 сутринта.
Сред пътниците има и 12 бебета.
Българите смятат да съдят „Уиз еър“ (Wizz Air) колективно, както и да настояват за обезщетение. Авиокомпанията не отговаря на въпроси за случая.
От външното ни министерство са поискали информация за състоянието на сънародниците ни, както и за продукти от първа необходимост, които спешно да бъдат доставени от генералното ни консулство.