През миналата година "Боинг" (Boeing) постигна рекорд от над 2 млрд. долара при годишните продажби на части посредством електронна търговия, съобщи в понеделник водещият американски производител на самолети.
Boeing Distribution Inc. е продала почти 70 000 части чрез своя сайт за електронна търговия, като значителен дял от солидните продажби са били свързани с инвестиции в дигитални инструменти.
"Нашите възможности за електронна търговия са чудесен пример за дигиталните решения, които предоставяме, за да дадем възможност за възстановяване и растеж на индустрията. Нашият фокус е върху добавяне на стойност чрез нашите продукти и услуги и ще продължим да си партнираме с нашите клиенти, докато се ориентират в тази динамична среда“, каза Тед Колбърт, президент и главен изпълнителен директор на Boeing Global Services.
Търговските поръчки са възлезли на 1,5 милиарда долара от продажбите, което отразява продължаващото постепенно подобряване на сектора на авиокомпаниите след коронавирусната криза.