Eмисия новини
от часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Лазар Малаков – от дигиталния свят и маркетинга до музиката

Снимка: Луиза Лазарова

Дигиталният свят, маркетингът, продажбите и… музиката могат да живеят в едно. Доказва го Лазар Малаков – customer success director в Meta Lead Bulgaria. Той има богат опит в различни индустрии в сферата на маркетинга, рекламата и продажбите.

„Това, което най-много ме мотивира в работата е, когато видя един клиент, който и с моя помощ, успее да развие бизнеса си. Има клиенти, които продават в 17-25 държави или дори само две, но те са САЩ и UK и то неща, които се произвеждат и правят тук в България“, каза в студиото на Радио София Лазар Малаков.

По думите му, маркетингът е разумно, целенасочено, умерено използване на данни, така че „да бъде разбран потребителя, да бъде адаптиран продукта към потребителя, да бъде адаптирана комуникацията към потребителя, да се повлияе на потребителя, така че това да носи печалба“.

Дигиталното и реалното е слято много отдавна, казва Малаков.

„Начинът, по който хората възприемат реалността, в наши дни реалността е начинът, по който общуваш. До голяма степен това се случва дигитално. Всичко, което се случва в дигиталната среда е съвсем реално за теб, има съвсем реални продажби и покупки“.

Вярва, че Мета вселената е един от начините, общуването да се случва свободно в дигитална среда.

„Мета вселената е една от възможните посоки на бъдещето и то ще се случи“, добави Лазар Малаков.

Другото му професионално вярване е, че управлението на маркетинга и бранда в дългосрочен план е нещо просто… стига да си достатъчно мъдър и смел и да не следваш всяка краткосрочна възможност (встрани) по пътя към бъдещето. Музиката е част от живота му от дете, а вече е факт и първата му авторска песен „Бъди“.

„Започнах да пея преди 4 години, на доста късна възраст реално. Когато тръгнах да правя песента всъщност стъпих на композиция и текст, който съм писал в 10 клас. Сега записвам дебютно парче, скоро, може би, ще запиша друго. За мен не е цел да стана музикант и да се издържам с това“, разказа Малаков.

„Бъди“ носи посланието да бъдем себе си и да сме близо до тези, които обичаме и които ни обичат.

Как се съчетават маркетингът, продажбите и музиката, можете да чуете в интервюто на Катя Василева с Лазар Малаков.

БНР подкасти:

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна