Тя сподели, че:
"Категорията "Положителна промяна" е продиктувана в следствие на стандартите на световните фестивали, както и от желанието ни да можем да дадем именно конкретно място на кампании, които са се насочили към позитивния имидж на организациите, за обществено социални каузи водени от брандове, и да има къде да намерят своето място за оценка. И да не се състезават, както беше досега, директно с кампании водени от неправителствени организации".
"Със сигурност ФАРА е лакмус за промените, които настъпват в света, в който живеем, във всякакъв аспект", допълни Стефанова.
Тя посочи, че тази година във ФАРА има две нови неща. Първо - стъпка за преминаване от фестивал, който е фокусиран върху рекламни кампании, до фестивал, който е фокусиран върху комуникационни кампании, а второто нещо е свързано с темата за изкуствения интелект и навлизането му в творческия бизнес. Отделно ще бъде разгледана и темата за ефекта на изкуствения интелект върху журналистиката. В програмата ще участват различни лектори, а журито ще включва експерти и професионалисти. Част от имената са: Явор Гърдев, Константин Вълков и Елица Иванова, както и представители на големи компании.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.