Eмисия новини
от 12.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Петков: Маркетинг трик е предложението Гвоздейков да оглави предизборния щаб

Кирил Петков
Снимка: БТА

Съпредседателят на ПП-ДБ Кирил Петков определи  като маркетинг трик предложението на Борисов Георги Гвоздейков да оглави предизборния щаб. Купеният вот ще бъде безпрецедентен, каза още Кирил Петков.

"Това, което Борисов и Пеевски са направили, е да направят един маркетингов трик, където слагат името на Гвоздейков отпред, за да си правят всичките задачи за купен вот в МВР, които са си поставили, с абсолютно пълната координация - от министъра до главния секретар, реално да могат да оправдаят и да замажат очите на хората чрез името на Гвоздейков, а изцяло да държат контрола в собствени ръце", каза Петков.

А според лидера на БСП Корнелия Нинова подкрепата на Бойко Борисов за Георги Гвоздейков е доказателство, че служебното правителство е на Борисов и той нарежда на Гвоздейков какво да прави.

"От първия ден твърдим, че това е политическо правителство на ГЕРБ, така, че вероятно му казва какво да прави. Да видим дали ще го изпълни", каза Нинова.

По публикацията работи: Ерол Емилов
Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна