Eмисия новини
от 09.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

До 14 дни трябва да предявим рекламация на туристическа услуга, ако са ни излъгали

Снимка: архив

Рекламация за несъответствие на туристическа оферта в последния момент или услуга, която сме получили, да предявим в 14-дневен срок след установяването му, съветва Габриела Руменова, основател на онлайн платформата " Ние потребителите". По думите ѝ обаче законовият срок, в който можем да търсим правата си, е две години.

Експертът посочи и за какви подводни камъни да се оглеждаме, когато пред нас има примамливи оферти. На първо място винаги трябва да направим сравнение на цените, както и да съобразим в коя част на сезона сме. Оферта, валидна за месец септември, няма да е коректно да се предлага в разгара на лятото. Да обърнем внимание и на това дали зад уж по-изгодната цена всъщност не са съкратени някои от услугите, посочи тя.

Често търговците за офертите си използват трика с големите букви и атрактивни снимки, но съществена информация остава незабелязан от потребителя, припомни тя и подчерта, че трябва да четем внимателно.

Чуйте повече от разговора на Иван Барбов с Габриела Руменова:


По публикацията работи: Елисавета Илиева

БНР подкасти:

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна