Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

302 жалби срещу "Топлофикация София" е получила Мая Манолова за четири месеца

Снимка: БГНЕС

Омбудсманът Мая Манолова обяви, че ще даде награда на този, който успее да разчете фактура, издадена от столичната топлофикация. За четири месеца при нея са получени 302 жалби срещу "Топлофикация София". Най-често те са за високи сметки, неразбираема методика и неясни фактури. Манолова откри първата си отворена тематична приемна за граждани:

Предлагаме "Топлофикация" да не пристъпва към съдебни дела, без да информира клиентите и да им даде 15-дневен срок да платят. Освен това предлагаме така наречените "юрисконсултски възнаграждения" да отпаднат изцяло.

Манолова предложи още директни договори между потребителите и така наречените "топлинни счетоводители". Срещите й с клиентите на "Топлофикация" в София преминаха при огромен интерес и ескалиращо на няколко пъти напрежение в залата. Ето какво казаха част от недоволните от столичното парно:

Ние, гражданите искаме да участваме по-активно в определянето и отчитането на топлинната енергия.

Завивам се в одеялата, в кожусите и мръзна. Гладувам, мизерувам.

Целия репортаж чуйте в звуковия файл.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.