"Осемте часа пътуване могат да бъдат уплътнени в разговор с хората в мобилна приемна. Тук са първите граждани, които излагат своите проблеми. Единственото, което истински ме притеснява, е интересът, който тази приемна предизвиква. Просто е неудобно да привличаме вниманието с нещо, което хората правят всеки ден. Хиляди хора пътуват с обществения транспорт и това не се превръща в събитие. Политици и представители могат да правят същото".
Манолова сподели пред репортерите, че на влак се возила за последно преди три години до Мездра, за да подкрепи протестиращи срещу закриването на влакове и линии. Какви точно жалби и сигнали получи омбудсманът:
"Стандартните, с които се сблъскват българските граждани – банки, поръчителства, плащане на кредити, като поръчител, след това колекторски фирми, продажба на дългове, частни съдебни изпълнителни. Нещата, с които работим от години". От банки и поръчителства и плащане на кредити се оплакаха първите посетители на мобилната приемна на Манолова.
„Защо не? Аз мисля, че трябва да свикнем да виждаме политици и институции в обществения транспорт“, каза тя.