Както знаем и както се убедихме в изминалите издания, консуматорството има различни измерения – от покупката на риба в ден като днешния до това – как и с какви средства се грижим за външния си вид, например.
Първият днешен събеседник е Леонора Шокордова - маркетинт мениджър за България на един от водещите световни брандове на продукти, свързани с външния вид и застъпничеството за естествената красота.
Наистина, всяка фирма се стреми към печалба и развитие на бизнеса. В нашата компания обаче никога този стремеж не е бил на всяка цена – обясни Леонора Шокордова. – Опитваме се съобщенията и кампаниите, които правим, да променят положително живота на потребителите – било то храни, продукти за почистване или козметични брандове.
Моделът на поведение на фирмата ѝ диктува вслушване в мненията на клиентите, съобразяване се с потребностите и насоките, които те подсказват. Някои от брандовете „поглеждат“ отвъд външното, визуалното, провокират жената да изяви това, което е дълбоко заложено в сърцето или мислите, да открие вътрешната си красота, с което да си вдъхне самочувствие.
Не е задължително да влезеш в определени стандарти, за да си стойностен.
Шокордова разказа за кампания и "Книга а истинската красота", в които жени от различни възрасти са споделили какво за тях е красотата, какво ги е направило такива, каквито са днес, какво е трябвало да преодолеят, с какво се гордеят. Де факто кампанията е послужила и като своеобразно проучване. Според него само 32% от анкетираните жени смятат себе си за красиви. От друга страна 71 на сто от дамите твърдят, че това, което прави красива една жена е нейната вътрешна увереност, сила и спокойствие.
Около 60% от жените виждат красотата в семейството и децата – очевидно най-близките ти хора могат да те направят красив със спомените и преживяванията, които имате…
Посланието ни е: Радвайте се на това, което сте, не бъдете толкова строги към себе си, намирайте красотата в малките неща…
Чуйте разговора на Катя Василева с Леонора Шокордова.
Регистрираните случаи от коклюш в страната вече обхващат 21 области. Според здравните власти България вече е в условия на епидемия, но няма извънредна епидемична обстановка - такава, каквато помним преди години. Нека не забравяме, че паниката никога не е била добър съветник. Повече разум и осъзнатост в това, как да предпазим себе си и другите,..
БНР-Радио София продължава "да отглежда" своите коментатори Божидар Лалов и Ивайло Симеонов вече и като тийнейджъри. В края и на този месец те изреждат какво ги е впечатлило. Божидар Лалов малко съжалява за провалената ротация в правителството. Смята, че предсрочните парламентарни избори са ненужни, защото трудно е да се надяваме на много по-различен..
Юрий Вълковски е директор на фондация „Народни читалища“, която е създадена през октомври 2023 г. Целта е подкрепа за възраждането на българските читалища. Пред Радио София той заяви, че днес знаем много малко за читалищата у нас. „Читалищата в София са едно, читалищата в малките села са друго, читалищата в средни като големина градове, са..
Над 15-годишните младежи не са включени достатъчно активно в живота на града , в това да взаимодействат с институциите , за да могат да го променят към по-добро. Независимо от множеството доброволчески акции и по-скоро инцидентни инициативи на общините за тяхното включване в местното самоуправление , това все още не се случва достатъчно..
Про-палестинските протести в университети бяха водеща тема в Съединените щати тази седмица, предаде от Вашингтон Младен Петков. Протести имаше в учебни заведения в градове като Бостън, Ню Йорк, Остин (щата Тексас), Лос Анджелис, столицата Вашингтон. На места полицията арестува демонстранти. Стигна се и до отмяна на церемонии по завършване...
Преди няколко дни в изданието "Политико" описват целта на България да влезе в еврозоната през 2025 г. като малко вероятна. Според техния анализ целевата дата няма да бъде постигната - заради политическата бъркотия, упоритата инфлация и неубедителната обществена подкрепа, пишат от изданието. Темата за еврото е поредната, която разделя..
За седма година Time heroes връчи годишните си награди за доброволчество. От общо 181 номинации, журито отличи 15 геройски истории. „Мотивацията ни да го правим е да разказваме истории за доброто, т.е. за човешка солидарност, човечност, подадена ръка, по различен начин да се вдъхновят хората“, каза пред Радио София Наталия Иванова от Time..