Дончев, който е работил в българската секция на Радио Свободна Европа в Мюнхен, сподели в ефира на Радио София, че има доста митове, свързани с германците, като тези, че работят прекалено много, нямат чувство за хумор или са прекалено дисциплинирани. Сподели също, че чувства Германия като своята втора родина, защото "родината е там, където са спомените на един човек, романтиката в живота му".
Събеседникът ни разказа и една много интересна история, свързана с компанията, при която, по време на пътуване в Китай, нейните собственици откриват китайски монах, който им прави изключително впечатление. След като правят снимки, по-късно те решават да създадат копия на този човек и днес той стои пред всеки един магазин на марката в различните държави.
Човек купува емоционално, а емоцията при мебелите играе особена роля, свързана с това не само как изглежда една красива мебел, но и дали е удобна и колко лесно се поддържа. Културата на обитаване се разпростира и извън мебелния свят. Светът се променя с дни и месеци, а хората стават все по-информирани и претенциозни, категоричен е Николай Дончев. Днес има голямо разнообразие от мебели на пазара, те буквално "ни заливат". Интересен въпрос, обаче, е кое е важното? Има дефицит на доверие, дефицит на надеждност. Добра търговия има тогава, което предлагащият вдъхва доверие на клиента, че е надежден партньор и клиентът ще остане доволен.
А бъдещето в този бранш е в интериорните решения от специалисти и много практично обзавеждане на дома, а не само красиво, убеден е Дончев.
Повече за тънкостите на работата в сферата на производството на мебели, мебелната култура и средствата, които се отделят за придобиване на мебели - чуйте в интервюто на Лили Големинова с Николай Дончев.
Продължава седмицата, в която анализатори във "Форум" правят равносметка на 2024-та и споделят очакванията си за 2025 година. Арман Бабикян, пиар експерт и Георги Проданов, политолог днес коментираха какво се случва в момента и какви биха били последствията при възможните изходи от продължаващите преговори за редовно..
Заради неефективност на нощния градски транспорт в София Карлос Контрера е предложил съкращаване на линии още през март 2024 година, съобщи пред БНР самият той. Контрера е общински съветник трети мандат и е зам.-председател на Комисията по транспорт в СОС. В доклад (с Ваня Григорова) той се предлага да бъдат спрени две от линиите на нощния..
Ако трябва да търсим в американската съвременна политика два персонажа, които са диаметрално противоположни - това са Джими Картър и Доналд Тръмп, който след около седмица ще влезе в Овалния кабинет. Това заяви журналистът Енчо Господинов в ефира на Радио София. Той разказа, че е бил 27-годишен репортер, когато Джими Картър полага клетва като 39-ия..
Началото на годината традиционно е време за анализи и прогнози. Обръщаме поглед към пазара на труда. Какъв беше той през 2024-та и какви са прогнозите за 2025-а? Обявите за работа, заетостта, цената на труда - търсенето и предлагането в различните сектори, как технологиите оформят и влияят на начина, по който работят и се развиват компаниите...
Стремежът към поевтиняване е общ знаменател за много хранителни стоки и продукти , които през последните месеци и години видимо са влошили качеството си. Това обикновено става там, където технологиите позволяват използването на евтини заместители . Това коментира пред БНР-Радио София Богомил Николов от Асоциацията на активните..
Дали ще бъдат спрени две от линиите на нощния градски транспорт - N3 и N4, а другите две - N1 и N2 ще обслужват пътници само в петък и събота, ще реши Столичният общински съвет на следващото си заседание (16 януари), ако предложението в доклада на Ваня Григорова и на Карлос Контрера бъде прието. Противници на "орязването" на нощните..
“Лицата на нощна София“ - така е озаглавена предстоящата изложба, за която разказа в предаването “Радиокафе“ музикалният журналист и фотограф Иваничка Кючукова. “Лицата на София и на музиката са важно нещо за мен, но те са важни и за самия град“, отбелязва тя и допълва, че в нейното ежедневие често среща различните лица на София - публиката и..