Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Росица Костадинова: Потребителите са много внимателни, когато консумират съдържание

Росица Костадинова
Снимка: личен архив
Социалните мрежи предоставят чудесна почва за рекламодателите. Маркетинг специалистите разчитат на съдържанието в съответната социална мрежа, за да привлече потребителите, които да видят рекламите.

“На базата на това, което виждаме през последните две години, спокойно можем да потвърдим, че най-масовата социална мрежа в България остава Facebook. Разбира се, Instagram и появилия се Tik Tok не отстъпват.

Разликите в социалните мрежи са в начина на споделяне на съдържание и аудиторията, към която е насочена мрежата. Потребителите във Facebook, Instagram и Tik Tok са в различна възрастова граница и с различни интереси. Дори жените и мъжете използват по различен начин и в различно време всяка една от тези платформи, разказва Росица Костадинова – специалист по продуктов маркетинг в Goguide и HiComm Magazine.

Вече може да се каже, че по-възрастните потребители предпочитат Facebook, докато в Instagram са по-млади потребители.

Росица Костадинова посочи, че Facebook е социалната мрежа на милениълите, които изпитват по-голяма нужда да споделят своите виждания за света. Много от младата аудитория предпочита Instagram, но още по-младите потребители предпочитат Tik Tok, която създава съдържание и гледа такова.

“Разбита е границата между това да изразиш мнение или да покажеш нещо за равлечение на аудиторията с това дали съдържанието е платено. Затова потребителите са много внимателни, когато консумират съдържание”, коментира Росица Костадинова.      

Още за спецификите на съдържанието в различните социални мрежи и характеристиките на самата аудитория чуйте в разговора на Георги Карамфилов.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Стефан Виет – за предизвикателството да се придвижваш в София с инвалидна количка

Голяма част от инфраструктурата в София не е достъпна за хора с двигателни проблеми и придвижването е предизвикателство, сподели пред Радио София студентът Стефан Виет. Той страда от Остеогенезис инперфекта, по познато като “стъклени кости”. "Има трудности, които по свой собствен начин можеш да ги преодолееш, с помощ, разбира се. За да изляза..

публикувано на 25.07.24 в 18:16
Снимката е илюстративна

Спорове в СОС заради оборудването и обзавеждането на детски градини в район "Изгрев"

Оборудването и обзавеждането за няколко нови и разширения на съществуващи детски градини в район „Изгрев“ предизвика спорове между общинските съветници от коалиция „ГЕРБ-СДС“ и „Продължаваме промяната-Демократична България“ (Спаси София). Несъгласието се породи от количествено-стойностните сметки, с които районният кмет д-р Делян Георгиев оправдава..

публикувано на 25.07.24 в 17:14

Делегати от над 130 държави ще обсъждат в София иновациите в подкрепа на климата

На 1 август 2024 г., Стопанският факултет и Националният център за полярни изследвания към Софийския университет „Св. Климент Охридски“ организират научна конференция „Наука и иновации в подкрепа на климата, устойчивостта и гражданите - от местни към национални и глобални перспективи и научени уроци за по-добри политики, практики и за по-добро..

публикувано на 25.07.24 в 16:27
Вили Лилков

Предлагат до 35% от капитала на шест столични общински дружества да бъдат търгувани на фондовата борса

До 35% от капитала на "Топлофикация София" ЕАД, "Център за градска мобилност" ЕАД, "Столичен автотранспорт" ЕАД, "Столичен електротранспорт" ЕАД, "Метрополитен" ЕАД и "Софинвест" ЕАД да бъдат търгувани на фондовата борса. Такова предложение отправят от групата на “Синя София“ в Столичния общински съвет.  Според общинския съветник Вили Лилков така..

публикувано на 25.07.24 в 15:43
Аксел Добрева

От приложните изкуства в София до Сорбоната

В предаването “Добър вечер, София“ се срещаме с младата, талантлива и амбициозна Аксел Добрева. Тя следва мечтите си без да спира и те я отвеждат не къде да е, а в Сорбоната - Париж, където в момента е студентка по изкуства. Аксел Добрева прави първите стъпки в света на изкуството в съвсем ранна възраст. На 5 години започва да рисува, а..

публикувано на 25.07.24 в 15:19

Хотелиерите и ресторантьорите са готови на активни протестни действия

На активни протестни действия са готови хотелиери и ресторантьори. Причината - високата цена на тока за бизнеса през последния месец, която в пиковите часове достига до 2000 лева за мегаватчас. Пред Радио София Атанас Димитров - заместник-председател на БХРА обясни, че вече са алармирали за проблема в писмо до министъра на туризма и до КРИБ...

публикувано на 25.07.24 в 14:46
Кадър от клипа на песента

"Lunikk" представи нова песен с лятно настроение и тропическо звучене

Дует "Lunikk" представи новия си музикален проект. Песента се казва "Swmming pool" и е първата след дебютния им албум "Unreal City" излязъл преди година. Директно от своето музикално студио Кристина Йорданова и Денислав Попов разказаха повече пред Радио София. " Създаването на албум за един артист е нещо свръх грандиозно. То е свързано с..

публикувано на 25.07.24 в 13:43