Най-важните фактори за успеха на онлайн магазин са избор на продукти или услуги, които ще се предлагат (в зависимост от търсенето, установено след проучване), както и начина на достигане до клиентите – чрез използване на подходящи канали за реклама.
Това обясни пред Радио София Иван Кузманов, специалист по дигитален маркетинг и електронна търговия.
По този начин може да се продава собствено производство, продукти да други производители или да се препродават, дори и без те да са в собствен склад (чрез модела "дропшипинг" / dropshipping).
Всеки един от начините има предимства и недостатъци.
Например при дропшипинг нямаш нужда от наем на склад, където да съхраняваш стоката. Ти си посредник, който приема поръчка и я препраща към основния търговец. Това обаче не ти дава възможност да си сигурен в качеството на продуктите и пряко да контролираш услугата.
"При започване на подобен бизнес трябва да се направи проучване на нишата, в която ще работите, да се разбере каква е конкуренцията, ценовите нива и възможностите за печалба. Важно е да познаваме добре продуктите, които продаваме, за да сме адекватни в посланията си и да можем да консултираме нашите клиенти", изтъкна Кузманов.
Ако направите неспециализиран сайт, в който предлагате богата гама продукти, това ще ви донесе добри поведенчески фактори на клиентите (за Гугъл) – по-дълъг престой в сайта например, повече влизания от различни клиенти.
Според опита и по думите специалиста, най-добрите канали за рекламиране на бизнеса и продуктите са Фейсбук, Инстаграм. Тези платформи са повече ползвани от клиентите, добре развити са и с добри възможности за таргетиране и разнообразие от видове реклами.
Чуйте целия разговор на Божидар Янев.
Коментарното предаване на БНР-Радио София "Форум" се завръща. На осмия ден след изборите за 51-во Народно събрание, разбира се първата тема е обусловена от преживяното. Коментаторите Манол Глишев и Тодор Терзиев правят своите следизборни разсъждения и прогнози : Купуването на цяла парламентарна група никога досега не е..
Започна Европейската седмицата на фертилността , която се организира ежегодно в началото на месец ноември. Тази година целта е да се повиши осведомеността по отношение на донорството на гамети (полови клетки), както и да се подчертаят належащите нужди от законови разпоредби. Повече по темата разказа в предаването "Ритъмът на столицата"..
Форматите стават съществени като място за комуникация и послания на автори на съдържание и рекламодатели. Аудио и видеоподкастите се променят като специфика, позициониране и дължина. Сравнително нова за България е възможността, която дава Тик-Ток форматът. Това коментира пред БНР-Радио София Александър Хинков – изпълнителен..
Българознайко е проект, който с времето е намерил път към сърцата на децата. Но той не е сам в този път - зад детските книжки с българска история стои писателката Виктория Петкова, техните родители и учители, които разпознават Българознайко не просто като част от учебния процес, но и като начин, по който децата научават за българската..
Младата изпълнителка Елия Тодорова - Eliya, кани всички на първия си самостоятелен концерт в София на 5 ноември. На сцената с нея ще бъдат Даниеле Феббо (бас и аранжименти), Кристиан Желев (барабани), Николай Костадинов (пиано), Jeko (китара), Иван Йорданов (алт саксофон), Тодор Бакарджиев (тромпет), Гален Николов (баритон саксофон). Певицата казва,..
Девет фундаментални цели с хоризонт от 4 години, които са напълно постижими и биха повишили значително възможностите за развитие и качеството на живот в България, предлагат от Института за пазарна икономика (ИПИ) в Бяла книга „Отключване на растежа: пътят напред след изборите“ . "Напоследък постоянно ни връхлитат някакви кризи, от 3..
Националната галерия провежда безплатна образователна програма с фокус към деца, младежи и семейства . Целта на „Форми, изкуство в публична среда“ е приобщаване към визуалните изкуства чрез поредица от ателиета в “Квадрат 500”. Изкуствоведите от Националната галерия прилагат нестандартни и иновативни подходи за обогатяване знанията на..