"За мен това е филм най-вече за свободата, за това, че трябва да имаме свободата да направим нещо, да кажем това, което ни е в сърцата и душите, да имаме смелостта да последваме това, което отвътре ти диктува сърцето", каза Донков.
По думите му абсурдът във филма идва оттам, че в него има много сходства с пиесата на Самюъл Бекет "В очакване на Годо", тъй като чакаме, имаме шанс да направим нещо, имаме възможност да променим статуквото, но продължаваме да чакаме от страх и предразсъдъци в една спирала, от която не можем да излезем.
"Моят персонаж е една буферна зона във филма, той се намира между чука и наковалнята, защото в крайна сметка той не знае какво да предприеме вече, не иска да прави нищо, защото вече чувства, че няма смисъл. И като такъв, той беше наречен от мен "бивш човек". Не е дотам претръпнал, че да не му пука, а напротив, толкова много вътрешно го боли от това, което вижда и това, което се случва, че понякога човек бива поставен в такава ситуация, в която той просто не знае какво да направи вече. Затова просто стои на едно място и гледа, наблюдава случващото се без да може да направи каквото и да било, за съжаление", отбеляза артистът.
Той сподели, че доста преди заснемането на филма е чел една от първите версии на сценария и най-много му е харесало това, че на пръв поглед нищо не се случва във филма, но същинските неща се случват в паузите, очакването, мълчанието и хумора. Репетициите с актьорите-натурчици са били дълги, което е важна част от процеса по създаване на лентата.
"Трябва да се обръща внимание на това, което се случва около нас и с нас, и в сценариите и каквото и да правиш в тази професия. Все пак колкото и да не искаме ние сме с мисия. Вчера беше Ден на будителите и не трябва да забравяме това. За мен специално, материалното и това да наситиш тялото си с удоволствия, да го облечеш в определени марки е малко нелепо и малко смешно", отбеляза Донков.
Той сподели, че дългият живот на един филм или театрално представление е още по-голяма награда от отличията получени по фестивали. Освен това каза, че "Рибена Кост" е забавен, лесно гледаем и младите биха могли много да се забавляват.
"Моята страст и това, което мога да направя е това, което правя на сцената пред камерата и се радвам, когато то се случва. Когато намирам смисъл в това, което правя, знам кога то стига там, където съм се прицелил. А това много често е човешкото сърце", каза актьорът.
Повече подробности можете да чуете в звуковия файл.
"Разговор с психолог. Разбиране и преработка на детските емоции" - е акцентът на организираната тематична среща от Фондация "За нашите деца", която ще се проведе на 22 ноември с родители на деца от 0 до 7 години. Детето показва своите емоции още в утробата на майката, без да има представа и да осъзнава какви са те, това разказа в..
Макар днес да живеем значително по-дълго от нашите предци, основните причини за смъртност остават все същите социално-значими заболявания - сърдечно-съдови, невродегенеративни и метаболитни нарушения. “Когато говорим за анализ на един сложен процес, какъвто е биологичното остаряване, на клетките, тъканите, органите на човешкото тяло и на всички..
Отбелязваме Световната седмица за повишаване осведомеността за правилната употреба на антибиотици. През тази година темата е: “Антимикробната резистентност е невидима, аз не съм“ и има за цел да повиши осведомеността за въздействието на антимикробната резистентност върху живота на хората, като поставя пациентите в центъра на дискусията. Прекомерната и..
Българският фонд за жените отбелазва своите 20 години, 20 години подкрепа за правата на жените в България. Фондът е основан през 2004година от Станимира Хаджичитова и нейни съмишленички. Международната конференция “Феминизмът е за всички“ събра на 14 ноември представители на организации, подкрепени от Българския фонд за жените (БФЖ),..
Фондация за достъп до права (FAR) се присъедини към 29 организации, за да предупреди, че Пактът на ЕС за миграцията и убежището рискува да не успее да защити непридружените деца на границите на Европа. Въпреки че Пактът на ЕС включва редица гаранции за защита на непридружените деца, на практика той вероятно ще изложи децата на още по-големи рискове...
"Мълчанието на майките" е дългоочакваното продължение на криминалната поредица за инспектор Елена Бланко, от испанската литературна сензация Кармен Мола. Също както в предишните три книги – „Кървавата годеница“, "Пурпурната мрежа“ и "Годината на свинята“, историята е едновременно ужасяваща и съкрушаваща. Преводът и този път е на Анелия..
Даниела Белчева е от Варна, живяла е и е работила в Скандинавските страни и откакто си е в България създава фина, елегантна и стилна музика, най-вече на територията на джаза, но не само. За нея 2024 година преминава под знака на третия й албум “Naïve”. Той беше представен в съпътстващата програма на Международния музикален фестивал „Варненско лято“,..