Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

платена публикация
Стартира националната образователна кампания „Пресичам безопасно с TEDI” в София

С открит урок по безопасност на движението по пътищата в 55 СУ "Петко Каравелов" бе дадено началото на образователна кампания „Пресичам безопасно с TEDI“ в София. Представители на Главна дирекция „Национална полиция“ запознаха първокласниците в софийското училище с основните правила, които те трябва да спазват за своята пътна безопасност.

Кампанията се организира зачетвърта поредна година от Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи. Като част от инициативата е създаден иновативен мултимедиен урок, който е достъпен безплатно за всички училища в страната на https://presicham-s.tedi.bg/. В него е  включен и онлайн тест за проверка и затвърждаване на придобитите знания от страна на децата.

През предишните три издания на кампанията видео уроците бяха използвани активно от учениците от начален етап на училищното образование. С него децата научават повече за безопасността на движение по пътища на три вида участници – пешеходци, водачи и пътници. Така учениците усвояват важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки.

Разработеният онлайн урок дава възможност на всяко българско училище да го използва и да стане част от кампанията. До момента своето изрично желание да се включат в инициативата са заявили 62 училища от 22 населени места, включително и от по-малки такива. Общият брой на учениците от първи до трети клас, които ще преминат през обучението само тази година е близо 10 000.

Тазгодишното издание на кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“ ще се проведе в хибриден формат, като представители на Главна дирекция „Национална полиция“ ще направят практически обучения в училища в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе.

„Здравето и безопасността на децата ни са отговорност не само на всеки един родител, но и на обществото като цяло. За нас в „Тимбарк България“ грижата за децата не спира само с полезните и качествени продукти, които им предлагаме всеки ден. С кампанията „Пресичам безопасно с TEDI”, която провеждаме за четвърта поредна година, целим децата ни да бъдат в безопасност, на и покрай пътното платно. Това ще им даде възможност не само да се чувстват сигурни в себе си, но и да бъдат добре подготвени за момента, когато вече сами ще изминават пътя от и до училище. Радваме се, че всяка година кампанията печели все повече доверие сред деца, родители и учители, защото вярваме, че така инвестираме в изграждането на съзнателни бъдещи поколения.“, коментира Лора Величкова, Бранд мениджър на марката TEDI в „Тимбарк България“.

За TEDI

Продуктовата линия детски нектари и сокове TEDI е лансирана на българския пазар през 2006 година и оттогава е сред най-предпочитаните както от децата, така и от техните родители, поради високото си качество и добър вкус. През 2012 година рецептата е подобрена с добавяне на мед. Освен това соковете TEDI са без добавена захар, без добавени консерванти и без оцветители, разбира се, всичко, според регулациите за сокове и нектари в България.

Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковени нектари, но включва още и  сокове 100% от ябълки и 100% портокал-мандарина, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре, който е изключително подходящ за междинна закуска именно в училище, между часовете. Нектарите на TEDI съдържат витамини А и C, които са важни за детския организъм, и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, запазваща всички полезни вещества.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.

Галерия

ВИЖТЕ ОЩЕ

Маслото от авокадо намалява лошия холестерол

Картофите, пащърнакът и пуйката са сред разнообразните продукти в списъка за коледно пазаруване. Въпреки това със сигурност си струва да се добави още един продукт - особено за тези, които се притесняват за холестерола. Д-р Кевин Хъфман, бариатричен лекар и главен изпълнителен директор на Ambari Nutrition, вярва, че маслото от авокадо може да има..

публикувано на 19.12.24 в 14:38

Учени доказаха здравословните ползи от кафето

Учени от Центъра за неврология и клетъчна биология в Португалия нарекоха кафето извор на младостта. Учените са изследвали ефекта на кофеина и други активни вещества в кафето върху биологичните процеси, свързани със стареенето. Основните компоненти на кафето, като кофеин и хлорогенова киселина, имат антиоксидантни и противовъзпалителни свойства. Това..

публикувано на 17.12.24 в 16:44

"Поляризация" е дума на годината според речника "Мериъм-Уебстър"

Поляризация (polarization) е думата на 2024 година според речника "Мериъм - Уебстър", съобщава  Асошиейтед прес . "Поляризация означава разделение, но специфично – когато се стремим към крайностите, а не към центъра", казва Питър Соколовски, главен редактор на „Мериъм-Уебстър", в интервю за агенцията. В "Мериъм - Уебстър" има няколко определения..

публикувано на 09.12.24 в 16:33

Повече плодове и зеленчуци за по-добро психично здраве

Консумацията на повече плодове и зеленчуци може да намали симптомите на депресия при хора над 45 години. Това показва проучване, направено от учени от Центъра за здравословно остаряване на мозъка към Университета на Нов Южен Уелс в Сидни.  Изследването, проведено върху над 3000 двойки близнаци от Австралия, Дания, Швеция и САЩ, е публикувано в..

публикувано на 09.12.24 в 11:11

платена публикация
Виенско кафе

Виена е една от световните културни столици, известна не само със своите забележителности и красиви коледни базари, но и с кафе традицията си. Там се ражда и едно от най-популярните видове кафе – виенското, което съчетава аромат, вкус, изкуство и история в една чашка. В тази статия ще ви разкажем за произхода на виенското кафе и как може да го..

публикувано на 06.12.24 в 17:39

Най-скъпите и луксозни риби

Когато става въпрос за луксозна трапеза, няколко риби имат върховенство и се предлагат на главозамайващи цени, които отразяват тяхната рядкост, културно значение и изключителен вкус, пише БГНЕС. Червената риба тон Червената риба тон е ценена в Япония заради традиционните сашими и суши. През 2019 г. една червена риба тон беше продадена за невероятните..

публикувано на 06.12.24 в 10:06
Турско кафе

Отбелязваме Световния ден на турското кафе

Турското кафе със своя уникален аромат и процес на приготвяне, е един от най-автентичните вкусове, които можете да опитате. Кафето по тези земи не е просто кофеинова напитка, а символ на гостоприемство и приятелство. Дълбоко вкоренено в турската култура, пиенето на тази ароматна напитка заедно е ценен момент, който сближава хората и задълбочава..

публикувано на 05.12.24 в 10:45