„Съдържанието е царят“ казаха медийните експерти пред Радио София.
„Поданиците, за разлика от истинските царства, обикновено не си избират на кого да са поданици. В платформите, когато става въпрос за съдържание, човек избира в коя платформа да отиде. Има и усещането, че сам избира и какво да гледа“, обясни Жюстин Томс.
Тя добави, че младите хора днес имат профили в повече от една платформа за видео съдържание.
„Това, което е добра новина е, че това са поколения, които нямат проблем да плащат, за да имат лесен и удобен достъп до качество, като звук и картина, на това, което гледат“, уточни Томс.
Д-р Десислава Бошнакова изтъкна, че съдържанието е цар в цялата дигитална епоха.
„Във времето, в което нямаше интернет, съдържанието беше труднодостъпно. Редяхме се на опашки, в една епоха, за да купим книги. Тогава съдържанието беше скъпо и имаше само един-два канала по телевизията. 35 години по-късно и в епохата на интернет, съдържанието с копиране, го прави мултиплицирано по много и само качественото съдържание е това, което може наистина да царува“, каза д-р Десислава Бошнакова.
Те добавиха, че стрийминг платформите са във възход. В своето изследване, медийните експерти отчитат, че във всички платформи, потребителите предпочитат ново съдържание, произведено през последните 2-3 години.
„Медийните платформи следват горе-долу това, което навремето се случваше в киносалоните. В киносалоните, най-гледаният филм на седмицата, е най-новият. В платформите, първо, че алгоритъмът го показва първо, второ – платформите имат много добра организация за промотиране на собственото си съдържание. Трето – тези платформи много добре са усвоили всички инструменти за промотиране на собствената си продукция“, обясни Жюстин Томс.
Тя добави, че концепцията на Европейския съюз да задължи тези платформи да имат 30% местно съдържание в каталога си, не дава очакваното качествено натрупване на промяна на гледанията и обясни, че проучването показва какво най-много потребяват хората. Томс каза още, че към февруари 2023 г., най-гледаната платформа в 10 държави, 9 от които са членки на ЕС, е "Нетфликс“.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.
"Разговор с психолог. Разбиране и преработка на детските емоции" - е акцентът на организираната тематична среща от Фондация "За нашите деца", която ще се проведе на 22 ноември с родители на деца от 0 до 7 години. Детето показва своите емоции още в утробата на майката, без да има представа и да осъзнава какви са те, това разказа в..
Макар днес да живеем значително по-дълго от нашите предци, основните причини за смъртност остават все същите социално-значими заболявания - сърдечно-съдови, невродегенеративни и метаболитни нарушения. “Когато говорим за анализ на един сложен процес, какъвто е биологичното остаряване, на клетките, тъканите, органите на човешкото тяло и на всички..
Отбелязваме Световната седмица за повишаване осведомеността за правилната употреба на антибиотици. През тази година темата е: “Антимикробната резистентност е невидима, аз не съм“ и има за цел да повиши осведомеността за въздействието на антимикробната резистентност върху живота на хората, като поставя пациентите в центъра на дискусията. Прекомерната и..
Българският фонд за жените отбелазва своите 20 години, 20 години подкрепа за правата на жените в България. Фондът е основан през 2004година от Станимира Хаджичитова и нейни съмишленички. Международната конференция “Феминизмът е за всички“ събра на 14 ноември представители на организации, подкрепени от Българския фонд за жените (БФЖ),..
Фондация за достъп до права (FAR) се присъедини към 29 организации, за да предупреди, че Пактът на ЕС за миграцията и убежището рискува да не успее да защити непридружените деца на границите на Европа. Въпреки че Пактът на ЕС включва редица гаранции за защита на непридружените деца, на практика той вероятно ще изложи децата на още по-големи рискове...
"Мълчанието на майките" е дългоочакваното продължение на криминалната поредица за инспектор Елена Бланко, от испанската литературна сензация Кармен Мола. Също както в предишните три книги – „Кървавата годеница“, "Пурпурната мрежа“ и "Годината на свинята“, историята е едновременно ужасяваща и съкрушаваща. Преводът и този път е на Анелия..
Даниела Белчева е от Варна, живяла е и е работила в Скандинавските страни и откакто си е в България създава фина, елегантна и стилна музика, най-вече на територията на джаза, но не само. За нея 2024 година преминава под знака на третия й албум “Naïve”. Той беше представен в съпътстващата програма на Международния музикален фестивал „Варненско лято“,..