Събеседниците, с които разговаряме по темата как изкуственият интелект променя стандартите за красота също са млади хора, занимаващи се с маркетинг и бизнес – Катерина Михайлова, бранд мениджър и Мина Добрева. Те споделиха, че изкуственият интелект все повече навлиза в работата и конкретно в рекламното съдържание което създаваме. Всякакви модерни технологии касаещи обработката на снимки и рекламни клипове все по-често присъстват във всичко което ни заобикаля, а всичко което виждаме, малко или много е повлияно от изкуствения интелект.
Дали това е в полза на дизайнерите в дадена компания? Във време в което срещаме все повече изкуствено генерирани изображения, каква е степента на доверие между обществото, брандовете, медиите и цялата визуална комуникация сред нас?
"Смятам, че изкуственият интелект може да бъде изключително полезен на база оптимизация на времето. Проучвания показват, че през следващата година 2025-та 90% от съдържанието което виждаме в дигитална среда ще бъде AI генерирано", посочи Катерина Михайлова.
По думите й необходимо е притеснителната статистика да бъде модифицирана така, че съдържанието да бъде такова, с което да можем да се асоциираме, а днес генерираните изображения са нереалистични защото изкуственият интелект се учи от хората.
"Необходима е човешката намеса към днешна дата така, както при подрастващите – ние да заложим стандарти, които той да следва. Смятаме, че е много важно да се залагат специфики относно външния вид – цвят, текстура на косата, на кожата и всички тези неща, за да може той да генерира по-реалистични изображения", поясни Михайлова.
"Нашата позиция не е да бъдем срещу него, но да продължаваме да залагаме в него конкретна и правилна информация, която да генерира изображения, които да не създават изкуствена представа за образите", допълни тя.
Ние по никакъв начин не приемаме, че AI би заместил човека. Споделяме позицията, че той е помощник в смисъл на оптимизиране на време и ресурс, откъм технология, заяви Мина Добрева.
Кое за вас е красиво?
"Красиво е това, което носи естествена енергия със себе си. Именно затова кампаниите, зад които заставаме поддържат позицията, че красотата е в това да бъдем естествени, такива каквито сме, всеки със собствените си несъвършенства. Добре е да сме различни едни от други, не искаме да следваме унифициран стандарт за красота, а по-скоро да носим със самочувствие това, което сме, защото то ни прави красиви. Ако имаш нужда от малка модификация за да почувстваш себе си още по-уверен и по-красив, да това е добре дошло, но да ставаш съвсем различен човек, няма да те направи уникален и красив, а ще те направи като всички останали", бяха категорични младите дами.
Чуйте още интересни аспекти по темата в разговора на Даниел Ненчев.
Милена Стойчева бе министър на иновациите и растежа в периода от юни 2023 до април 2024 година. В разговора с нея в днешното ни "Радиокафе“ т я разказа как да изградим устойчива система за иновации и успех, как страната ни да бъде привлекателна дестинация за иновации, какво е нужно, за да може държаавата, бизнесът и творците да създадат общо..
Всяка година през месец септември, Сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“ реализира различни инициативи, свързани с осведоменост за рака при децата. Стигмата в обществото по отношение на рака е голяма, каза пред Радио София Петя Александрова - член на УС на сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“. „Все септември месец..
Нови правила за провеждане на обучение и инструктажи по здравословни и безопасни условия на труд в България, влизат в сила от 27 септември 2024 г. Целта е да се модернизират и улеснят процесите, свързани с безопасността и здравето на работното място. Фактът, че след Covid пандемията все повече хора работят онлайн, налага промени и в тази..
Част от "Кошера" и неговата креативна същност е Стани Милев. Той е създателят на студио за анимация и криейтив Chase a cloud, което работи с утвърдени имена на световния пазар. Дългогодишният му опит е свързан със създаването на различни успешни и неуспешни бизнеси, той е дизайнер/аниматор/създател по натура. Най са му на сърце собствените..
След изборите ни очаква още от същото, коментира пред Радио София доц. Иво Инджов - политически наблюдател с интерес в медийните изследвания. Според него не се очакват съществени промени. „Няма да бъде съставено устойчиво правителство, ако въобще се стигне до създаване на редовно правителство. Иначе, да, ще има преразпределение на силите в..
Друг лектор, Борислав Василев също се включи с тема за управлението на знанието във времената на дигитална трансформация. "Дигиталната трансформация много често се бърка с термина "дигитализация". Дигитализацията е просто преминаване от аналогови към цифрови продукти за компаниите, докато дигиталната трансформация е нещо по-глобално...
Днес, 18 септември предаването "Радиокафе" е изнесено в Интер Експо Център, където се провежда инициативата "Тук-Там Кошер". Тя присъства от много години в пейзажа, когато стане дума за младите хора. По темата говори Златина Кръндева, модератор на събитието. "Кошер" се организира доста години, това е шестото издание и най-мащабно, с което ние..