Затворени пристанища и протестна демонстрация пред парламента - това е отговорът на синдиката на пристанищните служители срещу предложението на гръцкото правителство за приватизация на портовете Пирея и Солун.
Концесия за период от 35 години предлага правителството на инвеститори, които ще поемат управлението и експлоатацията на двете големи гръцки пристанища.
Днес парламентът трябва да реши какъв процент от държавните активи ще бъдат отдадени под наем.
Китайска компания се счита за фаворит по придобиване на мажоритарния пакет от акции на пристанище Пирея.
Истинска битка се води между инвеститорите за пристанище Солун, където България е най-динамичният клиент на порта.
Протестите на пристанищните работници днес са свързани с очакваните масови уволнения.
Част от опозицията е категорично против приватизирането на гръцките пристанища, а друга част налага изискване за висока цена и кратък период на концесия.
Професор арх. Тодор Кръстев, почетен член на Международния съвет за паметниците на културата и забележителните места (ИКОМОС) и експерт по Световното..
Тоби Драйвър , създателят на митичните чудовища Kayo Dot и maudlin of the Well , един от най-оригиналните композитори в съвременната американска..
Във връзка с годишнина от Кюстендилската акция за спасяването на българските евреи от лагерите на смъртта, къщата музей "Димитър Пешев" представя изложбата..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg