В центъра на кампанията са петте основни права на потребителите: за неподвеждаща реклама, за ремонт или замяна на дефектни стоки, за договори без неравноправни клаузи, връщане на стока, закупена онлайн, както и правото на безплатна помощ от Европейските потребителски центрове при покупки в чужбина.
Целта на кампанията е да повиши нивото на осведоменост на потребители и търговци относно техните права и задължения.
Чуйте още в разговора с Веселин Златев.
В "Часът на етиката", рубрика на предаването "Време за наука" беше обсъден скандалът, който избухна на Олимпийските игри, когато алжирската боксьорка..
Стартира кампанията "681 Причини", която ще се проведе през месеците август и септември, с цел да насърчи местните жители и туристи да открият културното..
Десетото юбилейно издание на образователната кампания "Зелени библиотеки" , организирано от Столичната библиотека, има за цел да насърчи четенето..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg