Комисията за защита на потребителите започва поетапно разкриване на постоянните си приемни по Черноморието за новия туристическия сезон. В тях туристите ще могат да получат информация за правата си при ползване на услуги в хотели и заведения, да направят консултация с експерт на комисията по конкретен казус или да подадат сигнал за нередност.
В приемните ще бъдат на разположение и брошури, които ще са полезни при ползването на различни видове туристически услуги, пазаруване и транспорт. Дежурни екипи ще извършват проверки по постъпилите сигнали и жалби.
За пореден път в Банкя се провеждат традиционните празници Горешляци , посветени на минералната вода, здравето и дълголетието. Този път събитието..
Какво се крие зад прецизното нападение на болницата "Охматдит" в Киев? Какво лежи под останките ѝ? Какво представлява пактът "Украински договор" в помощ..
Сянка, лед и добра книга – рецептата срещу летните горещини. Какво четем през лятото в "Артефир" – Симеон Аспарухов и Ива Спиридонова от "Библиотека..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg