Със законовите промени се въвежда терминът "водач, извършващ дейността от името на регистриран превозвач, но за своя сметка". Той ще си плаща осигуровките, но ще шофира автомобил, чийто алтерантивен данък е платен от превозвача. Другите две възможности за водачите са - или да работят на трудов договор към превозваческите фирми, или да се регистират като превозвачи. Тази промяна се подрепя от големите софийски компании от бранша. Основната цел на промените е да изсветлят бранша, която няма да бъде постигната, смята Мариян Киров, който има превозваческа фирма в Пловдив
"За" сме, който си е физическо лице или ЕТ да си избира, ако иска по патент, а ние, които сме по ДДС, да си останем по ДДС, защото мен ще ме натоварите с още един данък. Данъците станаха много. Не вадим толкова пари. Мога да ви дам списък от 20 фирми в Пловдив, които са по над 100 автомобила, над 200, не са по ДДС, нямат и хора, които са назначени на трудов договор, не са в затвора. Благодарение на тези хора и аз се страхувам, че мога да вляза в затвора. Поради определени хора, другите, които искаме да излезем на светло, няма как да се случи.
Георги Ряпов, който също е от Пловдив, определи промените като "геноцид" и поиска данъка да не се определя от общината. Към момента изчисления за фискалния ефект от промените не са представени.
Юджийн О'Нийл пише "Дългият път на деня към нощта" през 1940 година, само четири години преди това, през 1936-та, той става Нобелов лауреат като..
"Не, аз благодаря!" е първата премиера на Плевенския театър "Иван Радоев" за 2025 година. Това е нова българска пиеса, автор е Албена Ненкова и сега..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg