Българските депутати в Европейския парламент излязоха с обща декларация срещу включването на международния транспорт в обхвата на командированите работници.
Според нас това включване не е обосновано и ще има силно негативно влияние върху транспортния сектор в Централна и Източна Европа, както и върху цялата европейска икономика, се казва в писмото.
Прилагането на такъв тип законодателство диспропорционално ще натовари както транспортните оператори, така и страните - членки. Голяма част от малките и средните предприятия ще бъдат изтласкани и пазарът ще бъде резервиран само за крупни превозвачи. Задължението за ползване на редовната седмична почивка извън превозното средство ще принуждава шофьорите да оставят товара си, за който са лично отговорни и ще им коства допълнителни разходи за застраховки, както и превоз от и до хотел. Изискването за завръщане у дома на водача на всеки три седмици също поставя сериозно предизвикателство. Фирмите ще трябва да търсят допълнителен транспорт за служителите си, за да се върнат у дома.
Нощта на Коледа може да стане още по-красива с музиката на Стенли. Харизматичният артист ще пее в Sofia Live Club, където ще излезе на сцената със..
Националната галерия поставя началото на цикъл от изложби, чиято цел е да запознае посетителите с богатия и разнообразен музеен фонд от чуждестранна..
Д-р Златина Каравълчева, византолог по образование и богослов по призвание, е вдъхновяващ комуникатор на християнството. Тя разкрива същността на вярата..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg