Десетки сигнали срещу авиокомпании са постъпили в Европейския потребителски център у нас през последните два месеца. Това съобщи за "Хоризонт" директорът на центъра Игнат Арсенов:
"В доста от случаите пътникът предявява иск за претенции, но компанията твърди, че има извънредно обстоятелство и такова най-вероятно е било налице, пътниците няма да имат право на допълнително парично обезщетение".
В понеделник нискобюджетна авиокомпания остави близо 200 души на берлинското летище "Шьонефелд".
В "Покана за пътуване" ни гостува човек за когото пътешествията за професия, страст, наука и начин на живот. Професор Климент Найденов, декан на..
Соня Йончева и продуцентската ѝ компания SY11 Events организират "Опералия" в София през есента. Конкурсът "Опералия" за света на класическата музика е..
Заедно с проф. Людмил Димитров в "Terra Култура" отваряме вратата към едно дълго пътуване в посока словенската д(р)амасцена. През 2025 година в Словения..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg