Мерките, които взема сегашното ръководство на БДЖ, са неадкватни, каза в предаването "Нещо повече" бившият транспортен министър Петър Мутафчиев. Една реформа не е важно да бъде най-голямата в 13-вековната история, а да бъде адекватна за целите, които следваме като държава. Спорът му с Владимир Владимиров, председател на Съвета на директорите на Холдинг БДЖ, който беше в студиото на "Хоризонт", доби отново вида на взаимните упреци и оправдания за натрупани проблеми от предишното управление на железниците. Новият мениджмънт е намалил задълженията с 52 милиона, не са вземани нови заеми, загубата беше намалена с 22 милиона през 2010 година и има една много ясна визия как трябва да бъде спасена българската железница, беше категоричен Владимиров. Нека да не ни се прехвърля каквато и да е вина, ако г-н Владимиров следи добре балансите, не знам защо се разминават цифрите за дългострочните задължения. Ако сравните с 2008-а през 2009-а година са се увеличили краткосрочните задължения. Причината, поради която се стигна до този шум, е, че от 2009 досега не се обслужваха кредитите за пътническите превози, отговори Мутафчиев. Българските железници трупат дългове още от 2002-ра година, каза Владимир Владимиров, а Петър Мутафчиев отрече наследените дългове от БДЖ да са 800 милиона.
В звуковия файл можете да чуете разговора.