Таня Загорова - главен експерт "Информационни системи и бизнес технологии" в НЗОК, коментира в предаването "Преди всички", че пациентите ще могат да видят само тези дейности, които са по линия на Касата, т.е. заплатените от НЗОК, а не всички прегледи, извършени от специалисти.
Засега информацията ще постъпва със закъснение минимум от един месец. Ако пациентите видят несъответствие, могат да подадат жалба в РЗОК, за да бъде направена проверка и да бъде отстранено това несъответствие.
Родителите ще имат достъп до информация за лечението на дете, без да е необходим нов код за достъп до момента на навършване на 18 години на детето. Предвижда се и абонамент за известяване на постъпила промяна в досието на пациента чрез имейл или есемес съобщение.
Цялото интервю на Мая Данчева с Таня Загорова можете да чуете от звуковия файл.