Администрацията ще изработи указания как да се сключват договорите за комуникация и реклама по оперативните програми на Европейския съюз. Целта е равен достъп и конкуренция при сключването на договорите. За това се договориха вицепремиерът Зинаида Златанова и представители на медиите и рекламните агенции. Срещата се състоя, след като станаха публични договорите за над 66 милиона лева, разпределени за реклама на оперативните програми. Срещите в този формат ще се правят често, за да се решават текущи проблеми, заяви Златанова.
Това са нашите български медии и ние нямаме други, с които да работим, затова те ще бъдат наши партньори и сме сигурни, че в следващия програмен период, използвайки опита от текущия, всички ще работим още по-добре и българските граждани ще бъдат по-добре осведомени. А в досега изпълняваните проекти по комуникация и информация по оперативните програми, списъкът за които излезе наскоро, ние нямаме нарушения, установени към този етап и дано продължим по същия начин и с всички изпълнители на комуникационни проекти, каза тя.
Новата комуникационна стратегия за периода от 2014-а до 2020-а година също ще се обсъжда с представителите на медиите и пиар агенциите.