Трябва да отчетем факта, че строителството на обекта следваше да бъде и финансово обезпечено. Този обект не се финансира като част от проекта за строителството на метрото, а се финансира по друга работа, която Столична община започна през тази година с финансовата подкрепа на Европейска инвестиционна банка. Това е един сериозен аргумент, тъй като стойността на обекта не е малка, а освен това той е достатъчно значим и тежък, каза Христов и добави, че заради метрото трафикът в района е значително намален.
Той обясни, че на този етап няма съмнения, че ремонтът на Лъвов мост ще приключи в определените срокове.
След ремонта трафикът на Лъвов мост ще бъде разпределен и реално това ще доведе до значително намаляване на времето за преминаване. В представянето на проекта показахме аналитичната информация, която излезе в резултат на моделирането – 18-20 секунди за преминаване по директното трасе, минута и половина по кръговото, обясни още Любомир Христов.
Цялото интервю чуйте в звуковия файл.