Телавивската опера отново изненада феновете си с необичайна постановка - операта на Жак Офенбах "Хофманови разкази" в необикновения прочит на режисьора Дерек Джампел и сценографа Ханс Шавернош.
Известният разказ за куклата Олимпия, която очарова поета и той се влюбва в нея, докато по време на танца нещо от механизмите й се разваля и той разбира, че се е влюбил в механична играчка, тук е абсолютно различен. Още от самото начало действието се развива в лаборатория за електроника. Самият поет нахлузва предпазно облекло, за да не повреди с влага или прах роботите, които се произвеждат там. Възторгът му от демонстрацията на танцуващ робот му изиграва лоша шега. От влагата на целувката му роботът се поврежда. Поетът е прогонен от лабораторията. В ролята на Хофман певецът Яир Повешук не предизвика големи възторзи. Затова пък тъмнокожата певица Жулиета Антол, която в тази опера, точно както е указано в партитурите на Офенбах, играеше и четирите образа на жени, беше превъзходна в ролята на Олимпия и показа, че може да се справи и с партия на колоратурен сопран.
При втория разказ вместо в Италия Хофман се озовава в Харлем. Изкусителната му любима е обикновена проститутка, която по заповед на сводника трябва да открадне "огледалния образ" на поета. Тя с лекота се справя. Всичко това е следено на монитори от полицаи, които въобще не се опитват да предотвратят взлома, защото действат в комбина с мафията.
Героят на целия спектакъл беше актьорът Гай Манайс в епизодичната роля на слугата Франц от третата част. Той направи истински „спектакъл в спектакъла“, пресъздавайки образа на един профан, който се опитва да се представи за гений. В решението имаше нещо оперетно и цялата зала се смееше и ръкопляскаше.
Вместо невинна девойка, която заради болестта си не може да пее, в телавивския спектакъл Антония е чалга певица, въвлечена в шоу бизнеса от лекаря си. За него е важно днес да изкара повечко пари от труда на младото дарование, а какво ще стане после е все едно. За да я накара да пее въпреки болестта, той я натъпква с наркотици. Привижда й се, че скулптурата на майка й пее задно с нея и дори танцува. Накрая не е ясно дали девойката умира от болестта си или от сврхдоза.
Може би най-необикновеният образ, който сопраното Жулиета Антол прави, е на певицата Стела, която е влюбена в Хофман. Той я отблъсква, опиянен от виното. Поетът твърди, че познава трите й образа: на Олимпия, Антония и Жулиета, и тя не му подхожда. Понесла костюмите на своите героини, певицата в ридания се свлича край един контейнер за смет, ненужна и необичана.