Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Заместник-министър Гинев на практика е единственият заместник-министър, който отговаря за всички видове транспорт – воден, морски, пристанища, инфраструктура, железопътна дейност, автопревозвачи, таксита и всичко, което можете да си представите, свързано с думата транспорт, обясни за "Хоризонт" в предаването "Нещо повече" бившият председател на Транспортната комисия в НС Гроздан Караджов относно подалия днес оставка заместник -транспортен министър Антон Гинев, след като обвиняем за умишлена безстопанственост.
Той беше буквално като втори министър, само че само по въпросите на транспорта, подчерта Караджов: Самият факт, че Гинев в останал на тази ръководна позиция, а в последствие е бил повишен, означава, че онази хора и кръгове, по-скоро икономически и олигархични по своя характер, са продължили да защитават интересите си.
Освен едно прикриване на този модел КОЙ, т. е прокламираното оттегляне на един от главните функционери в чужбина, така и прокламираното неучастие на ДПС във властта, а реално те си бяха там през тази година и половина - освен тази мимикрия, няма друга промяна, коментира Гроздан Караджов по повод днешната трета годишнина от началото на протестите срещу кабинета "Орешарски".
В същността сегашният модел е проекция на онова същото зло – това е Държавна сигурност, която също успяла да овладее целия политически елит и продължава да му диктува и днес, подчерта Караджов.
За този обект, наречен "Летище София", абсолютно всеки, който е ходил до там и до някое друго летище в Европа, ще ви каже, че той въобще не прилича на летище. Нито като обслужване, нито като уют, нито като изпълнение, поясни бившият председател на Транспортната комисия в НС.
През деня синдикатите се обединиха срещу концесията на летището, като включително заплашиха и с протести. Според тях налица са редица злоупотреби, както и корупционна схема за източване на средства от държавното предприятие.
Сделката за мен е добра, а синдикатите по-скоро искат да запазят сегашното статукво, заяви Гроздан Караджов.