Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Какво показват жалбите и оплакванията за изравнителните сметки за парно? На този въпрос отговори в интервю за предаването "Преди всички" на програма "Хоризонт" омбудсманът на "Топлофикация - София" Деян Дянков: За една година можем да отчетем около 850 писмени жалби и може би над 2000 устни консултации, за които сме могли да намерим решение в процеса на разговори или да обясним причините за недоволството, да потушим самото недоволство. Като характер жалбите са много и най-различни. Клиентите смятат, че изравнителните сметки не са отчетени правилно и сумите не са правилно фактурирани. Има и една група жалби, които са изобщо за принципите на работата на топлофикационното дружество. Те са продиктувани от Закона за енергетиката и от наредбата за топлоснабдяване, просто неща, за които трябва да се подходи по друг начин.
Дянков поясни повече за изпълнителния лист:
За да се стигне до изпълнителния лист, трябва да се мине през една много дълга процедура. Може би в края на целия процес е изпълнителният лист. Всичко започва още с всяка една следваща фактура, която получава клиент на дружеството. Там е описано неговото просрочено задължение – това, което не е платил. Във всяка една фактура фигурира какво той дължи.
Цялото интервю с Деян Дянков можете да чуете в звуковия файл.