В списъка в момента има 334 сайта, от които 178, или 53%, са анонимни, разказа Гаджоков:
Когато човек се информира за обществени дела, би трябвало да знае кой оформя тази информация, да знае дали това, което чете, не е повлияно от някакви интереси.
Според Красимир Гаджоков посочването на телефони и имейли на сайтовете не върши работа. Трябва да има име, с което съответната организация поема отговорност за онова, което публикува, защото се изгражда медиен образ, подчерта той.
Сайтовете са подредени по азбучен ред. За средностатистическия потребител в мрежата Гаджоков обясни, че обикновено информацията за лицата, които стоят зад съответния сайт, се намира в линкове, озаглавени "За нас", "За сайта", "Екип", "Връзка с нас", "Контакти", "Редакция", "Редакционен екип". Фирмата, изработила сайта, не дава информация за собственика, уточни Гаджоков.
За пет случая съм се извинил публично, призна още той:
Доверих се на по-стар регистър на фирми, заради който излязоха четири от тези грешки.
Още по темата – в звуковия файл.