Профилът на изложителите включва туроператорски фирми и агенции, хотели, балнеолечебни курорти и спа центрове, национални туристически организации, асоциации и сдружения, софтуерни компании и фирми за хотелско оборудване.
Форумът дава възможност на изложителите да представят по атрактивен начин своя продукт и нови туристически програми и да осъществят директни бизнес контакти.
Според Вихра Огнянова, която е сред организаторите на борсата, насърчаването на вътрешния туризъм е водещо послание на изложението:
Над 50 са общините тази година, което е много интересно и много хубаво, тъй като трябва да имаме предвид, че тази година няма европейски проекти за туристическите дестинации, т.е. общините явно имат полза от такива представяния, видели са какъв е ефектът и продължават участието си.
По данни на Министерството на туризма се очаква добра равносметка от зимния сезон. През декември заетостта в Банско и Боровец се е увеличила с 19 на сто. Туристите от Гърция, посетили зимните ни курорти, са се увеличили с 27 на сто, от Румъния с 9%, Турция - 15%, Великобритания - 33%, от Германия - 46%, а от Полша - 58%.
Още по темата чуйте в звуковия файл.