Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Пиян шведски турист ритна в главата камериерка в български хотел. Отвратително! Още по-отвратителна бе реакцията на председателя на хотелиерската и ресторантьорска асоциация Благой Рагин. В телевизионно интервю за кратко време той наговори толкова много дивотии, колкото читав човек не може да изрече за цяла година. Такива неща ставали навсякъде по света и не било хубаво за бранша да се шуми около този инцидент, за да не загубим скандинавските туристи. Шведските туристи били много чувствителни, преди години имало убит наш барман и шведите така се обидили, че направили бойкот и няколко години не идвали на нашето Черноморие. С клиента не трябвало да се спори, усмивката била задължителна и т.н. и т.н. Социалните мрежи, естествено, се взривиха от глупостите Рагинови.
Не, няма да коментирам думите на Рагин. Безсмислено е. Рагин си е Рагин. Човекът си е с манталитет на балкантуристки келнер, той другояче не може да мисли, другояче не може да говори. Ето, министърката на туризма, каза, че господин Рагин трябва да си подаде оставката и той - готово, молим, заповядайте! Послушно, със задължителната служебна усмивка, със задължителния келнерски поклон!