Eмисия новини
от 07.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Богомил Николов: Авиокомпаниите трябва да осигурят храна и напитки, когато полетът закъснява

Богомил Николов
Снимка: БГНЕС

Авиокомпаниите трябва да осигурят храна и напитки на пътниците, когато полетът им закъснява или е анулиран заради метеорологични условия, припомни в предаването "Хора, пътища, автомобили" ръководителят на Асоциация "Активни потребители" Богомил Николов. Ако полетът се извърши на следващия ден, нощувката също е за сметка на авиокомпанията. При проблеми с полета заради лоши метеорологични условия като обилен снеговалеж, пътникът няма право на обезщетение:

Ако закъснението надхвърли пет часа, пътникът има право да се откаже от полета, при което авиокомпанията трябва да му възстанови цената на билета, без никакви уговорки.

Има ситуации, в които авиокомпаниите не успяват да осигурят необходимата грижа за пътника, допълни Богомил Николов и обясни какво можем да направим:

Трябва да си пазим бележките за хранене и напитки или ако се наложи да отидем сами да си намерим хотел, пак трябва да вземем документ, като впоследствие можем да го представим пред авиокомпанията и тя да ни го осребри.






БНР подкасти:

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна

Най-четени