"Прагматичният маркетинг е подход, който помага на технологичните компании да постигнат успех с продуктите си и изобщо с цялата си маркетингова стратегия. Мисля, че най-важното е, че ние даваме на компаниите език подход и структура в правенето на бизнес, които са поставени, те са фокусирани върху пазара и върху нуждите на техните клиенти, а не върху вътрешните за компаниите идеи. По този начин многократно се увеличават шансовете им за успех, за утвърждаване в конкретната бизнес ниша. Например, ние помагаме на компаниите да намерят проблеми, които се решават с техните продукти. Много често се получава така, че компаниите създават определен продукт просто защото могат и чувстват необходимост да го направят, Те някак си се влюбват в идеята и чак когато техният продукт е готов, си казват: Сега трябва да намерим някой, който да го иска. Ние учим компаниите, че първо трябва да дефинират проблема и след това да създадат продукт, който да го решава".