Eмисия новини
от 15.00 часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Започва създаването на продуктов бранд на София

Кметът на София Йорданка Фандъкова
Снимка: БГНЕС

Столичната община започва работа по създаването на продуктов бранд на София, съобщи кметът Йорданка Фандъкова в рамките на Седмата годишна среща на Националния борд по туризъм. 

София е на трето място в категорията Европейски град на бъдещето 2020-2021 г. по стратегия за привличане на преки и чуждестранни инвестиции заедно с Лондон и Дъблин, каза Йорданка Фандъкова.

"Това е класация на "Ер Ди Ай интелиджънс" - "Европейски градове и региони на бъдещето", а това е отделът на "Файненшъл таймс", който се занимава с инвестиции и насърчаване на инвестиционния климат. София печели и още четири места в тази класация. Класацията се прави веднъж на две години сред 505 града и региони от цяла Европа", разясни столичният кмет.

През миналата година туристите, които са посетили София, са над 1,160 млн. Това е ръст от 3,5% в сравнение с предходната година.

БНР подкасти:

Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна

Най-четени