Инициативата е отворена и за търговски дружества.
„Очакваме да има представители на фирми, които се занимават с външна реклама, т.нар. билбордисти, да има фирма, която се занимава с медицински транспорт. Пряко или косвено тези търговски дружества са свързани с пътната безопасност. Фирми, които изграждат безопасна инфраструктура, също очакваме да се включат“, поясни пред БНР Владимир Тодоров, председател на Асоциацията на пострадалите от катастрофи.
Етичният кодекс е отворен и към медиите.
„С него ние призоваваме за толерантност и към жертвите на ПТП. През годините сме имали доста нелицеприятни случаи, когато определени медии, определени журналисти навлизат в личното пространство, показват тежко пострадали хора, хора, които са загубили току-що близките си. Трябва да има по-деликатно и по-внимателно отношение към тези хора“, апелира Тодоров в предаването „Преди всички“.
Поканени са още държавни и общински структури. Идеята е натрупаната експертиза да се сподели, обогати и да се търсят общи решения за намаляване на жертвите на пътя.
Цялото интервю слушайте в звуковия файл.