Програмистът Любомир Владимиров привлече вниманието на Илон Мъск с идея за своя компютърна игра "Марс е плоска".
Първоначално действието в играта, замислена в жанра на сървайвъла, в който главният герой трябва да оцелее възможно най-дълго, се развива на Земята. Идеята е пренесена на Марс, а на Любомир Владимиров му хрумва един предвидлив маркетинг ход:
"Видях един доста добър начин за реализиране на маркетинг аспекта от играта - чрез туитъра на Илон Мъск. В момента, в който той постне нещо, ако аз съм един от първите, които коментират, има една огромна аудитория от хора, които преглеждат коментарите в последствие - говорим за около 45 млн. човека. Идеята ми се превърна в сървайвъл на Марс, за да може да се впише в неговия план за колонизиране на Марс, а и винаги са ми били интересни подобни теми. Така реших да преконструирам играта и цялостната концепция да бъде оцеляване на Марс", разказа пред БНР програмистът.
Любомир сподели, че всичко в Илон Мъск го мотивира - от начина му на живот до начина му на инвестиране.
Програмистът получава отговор на свое писмо до Мъск:
"Отговорът му беше доста двусмислен, но в същото време напълно разбираем. Отговори, че мога да открадна логата им и вероятно няма да ме съдят".
Любомир Владимиров каза, че приема това като негласна подкрепа за проекта му.
Интервюто на Иван Русланов с Любомир Владимиров в предаването "Нещо повече" можете да чуете от звуковия файл.