„В момента сме притиснати до стената - договор за обслужване още нямаме“, каза той в предаването „Преди всички“.
„Договорът е толкова тежък, че съм склонен, ако някой има желание, да се обади днес в офиса и да го поеме този договор“, декларира Веселин Тодоров.
„Сиела Норма“ ще изпълни софтуерната работа, поясни изпълнителният директор на компанията.
„А пък този някой да вземе цялата печалба - договорът е за 4 350 000. Ние за 300 000 ще изпълним договорената между „Смартматик“ и ЦИК цена за софтуерното обслужване. Разбира се, този някой трябва да ни замести в нашите задължения.“
Според Тодоров има много фирми, които могат да извършат част от дейностите, залегнали в договора.
„Нас да ни освободят от тази тегоба и да не бъдем повече тормозени с тези задължения.“
„Ще преговаряме. Има условия, които са неизпълними за нас“, подчерта Веселин Тодоров.
„Ние се съгласихме да излезем на загуба. Пряката загуба е около 200-250 хиляди лева“, уточни той. От този договор обаче по думите му трябва да останат и 250 хиляди лева печалба, която да покрие общите разходи.
Договорът съдържа много тежки клаузи, категоричен е Веселин Тодоров, който даде пример - всяко нарушение, колкото и малко да е то, би коствало 10 хиляди лева.
„Може накрая да се окаже, че трябва да платим десетки хиляди неустойка“, коментира Тодоров.
Цената, договорена от „Смартматик“ и ЦИК за 1500 машини е около 8 200 000 лева, поясни още той.
Половината машини са в Амстердам. Другата част ще потегли от Тайпе, Тайван, в събота, съобщи изпълнителният директор на „Сиела Норма“.
Повече по темата чуйте в звуковия файл.