"Няма друга социална мрежа като Туитър/Twitter, която да има такъв фокус на лидери на мнения. Каквото и да направи Илон Мъск, ще му се получи, както му се получиха много други неща. Той работи на фази, на стъпки, така че бих очаквал той да каже, че мисли да направи еди-какво си в Туитър и хората да гласуват с туитове дали да се случи това".
Това коментира пред БНР Георги Малчев, преподавател по маркетинг и реклама в Нов български университет, управляващ съдружник в дигитална агенция.
По думите му Илон Мъск винаги е успявал много добре да планира къде има потенциал, за да се фокусира:
"Комерсиалните космически апарати, електромобили, най-голямата соларна централа. ... Социалните мрежи също са места, където има нужда да се правят подобрения".
Малчев посочи, че Мъск е показал във всички области, че добре комбинира две неща:
"Едното е дадени потребители да извличат стойност. Другото - инвеститорите да виждат потенциал в това нещо. Бих предположил, че Титър ще си качи стойността, която дава на потребителите и на рекламодателите. ... Туитър е много хубава мрежа, ако ви трябват аудиториите на хората, които са в него. Мъск ще извлече по тази линия доста сериозна полза, защото казва, че ще премахне нещата, от които всички се дразнят - фалшиви профили, ботове, плащането за реклама, която се сервира, на абсолютно безсмислени профили".
Интервюто на Петър Волгин с Георги Малчев в предаването "12+3" можете да чуете от звуковия файл.